۱۰۰ قواره چادر مشکی عیدی بچه مسجدی ها به بانوان محجبه نیازمند 

۱۰۰ قواره چادر مشکی عیدی بچه مسجدی ها به بانوان محجبه نیازمند 

تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
محمد مهدوی گفت: هم زمان با عید غدیر، طرح نذر حجاب اجرا شده و در همین راستا تعداد ۱۰۰ قواره چادر مشکی به همت بچه مسجدی ها در بین بانوان محجبه نیازمند توزیع شد.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با عید غدیر طرح نذر حجاب اجرا شده و در همین راستا تعداد ۱۰۰ قواره چادر مشکی به همت بچه مسجدی ها در بین بانوان محجبه نیازمند توزیع شد.

مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار عنبرآباد افزود: در لبیک به ندای رهبری در خصوص کمک مومنانه، ۶ راس گوسفند قربانی ذبح شده و گوشت های نذری در بین نیازمندان و به ویژه افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

وی بیان کرد: همچنین در راستای اجرای طرح اطعام غدیر تعداد قابل توجهی غذا پخت شده و پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند مخصوصا نیازمندان محله مسجد توزیع شد.

مهدوی اظهار کرد: برنامه های دهه ولایت و امامت با همکاری اعضای کانون های زیر مجموعه کانون معین شهید احمد کریمی افشار، گروه جهادی فدائیان عدالت، موسسه خیریه نسیم مهربانی، خانواده شهید احمد کریمی افشار، هیئت جنت الحسین علیه السلام تهران، ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و قرارگاه جهادی مرصاد انجام شده است.

مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار عنبرآباد عنوان کرد: علاوه بر این با همکاری این مجموعه، ۲ کمک جهیزیه تهیه شد که هم زمان با عید غدیر به ۲ زوج جوان بی بضاعت اهدا شد.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا و عدم تمکن برخی خانوارها برای تهیه ماسک بنابراین برای حفظ سلامت آنها، تعداد ۲۰۰ عدد ماسک به صورت رایگان در بین مردم بی بضاعت توزیع شد.

مهدوی ابراز کرد: یکی از برنامه های فرهنگی تبلیغی کانون معین شهید احمد کریمی افشار به مناسبت عید غدیر تجلیل از کادر درمان بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت بود که این روزها وظیفه پرستاری از بیماران کرونایی را بر عهده دارند، بود.

مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار عنبرآباد ادامه داد: از دیگر برنامه های دهه ولایت و امامت، برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی با محوریت خطبه غدیریه و همچنین مسابقه حفظ دعای هفتم صحیفه سجادیه بود که در روز عید غدیر به برگزیدگان این مسابقه ها جوایزی اهدا شد.

وی در خاتمه ضمن تشکر از گروه های جهادی، موسسه خیریه نسیم مهربانی، خانواده شهید احمد کریمی افشار، ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و اعضای کانون معین شهید احمد کریمی افشار، بیان کرد: برای اجرای ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت، مبلغ ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه شد که با همکاری و حمایت این دوستان، این مبلغ تامین شد و ما توانستیم به بهترین شکل ممکن برنامه ها را اجرا کنیم.

 شایان ذکر است؛ کانون معین شهید احمد کریمی افشار عنبرآباد متشکل از ۱۲ کانون فرهنگی هنری است که اعضای این کانون های فرهنگی هنری مساجد در اجرای این برنامه ها مشارکت داشته اند.

پایان پیام/ 586